Kamis, 01 September 2011

Ayo Follow Akun Twitter Mario Teguh di: http://twitter.com/marioteguhquote

Thank you for using rssforward.com! This service has been made possible by all our customers. In order to provide a sustainable, best of the breed RSS to Email experience, we've chosen to keep this as a paid subscription service. If you are satisfied with your free trial, please sign-up today. Subscriptions without a plan would soon be removed. Thank you!
Terima hibah reptil dan raptor kesayangan
Permisi agan agan sekalian yang baik hati....

buat agan2 yg mau pensiun maen uler atau dah punya uler tapi ga boleh ma orang rumah atau dah bosen tapi masih sayang dan ga mau di jual cos masih mau liat lg klo kangen.....

Ane siap menerima hibah gan.....ane janji ama agan yg dah hibah ma ane klo,

-pet hibah ga akan di jual lagi
-pet pasti sehat n gemuk soalnya ane breeder tiput
-Klo kangen ma pet dateng aja ke rumah ane


Ane siap nerima hibah Venom (wagler dan boiga saja) blm brani cobra

lokasi bandung
no hp 087881262099/25e96dfc

giveShop 01 Sep, 2011


--
Source: http://www.kaskus.us/showthread.php?t=10341126&goto=newpost
~
Manage subscription | Powered by rssforward.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar