Sabtu, 17 September 2011

Ayo Follow Akun Twitter Mario Teguh di: http://twitter.com/marioteguhquote

Thank you for using rssforward.com! This service has been made possible by all our customers. In order to provide a sustainable, best of the breed RSS to Email experience, we've chosen to keep this as a paid subscription service. If you are satisfied with your free trial, please sign-up today. Subscriptions without a plan would soon be removed. Thank you!
kucing ane ilang gan, ga tau harus mengadu kemana, sedih banget rasanya gan ga ngeliat dia di rumah. padahal pas malem masih maen sama ane, ko tiba2 pagi dia udah ga ada, udah 24 jam dia hilang.

klo ada yang menemukan atau melihatnya gan, tolong hubungin ane ya di 0819 3268 5778, ane di daerah jakarta selatan.

ni foto2nya dia sebelum pergi entah kemana gan.
Spoiler for 1:

Spoiler for 2:

Spoiler for 3:

Spoiler for 4:

Spoiler for 5:

Spoiler for 6:

Spoiler for 7:

Spoiler for 8:

Spoiler for 9:

Spoiler for 10:

Spoiler for 11:


tolong banget ya gan, ane ga tau harus ngadu kmna? :berdukas

nit123 17 Sep, 2011


--
Source: http://www.kaskus.us/showthread.php?t=10552391&goto=newpost
~
Manage subscription | Powered by rssforward.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar